Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Já tedy se zálohováním rozhodně nesouhlasím, neb by mi to zvedlo náklady, i když patrně nějaké řešení bych našel i v tomto případě.

Já zásadně někam do přírody PET-ky rozhodně nevyhazuji, i když pravda je příliš nekupuji. Ale pokud je vidím někde v přírodě odhozené, pak je rozhodně zde ležet nenechám a dokonce je vybírám i z odpadu, protože pro ně mám efektivní využití.

Pomáhám v jedné truhlářské dílně v naší obci v níž se starám i o úklid a tak pilinami a drobnými třískami tyto pravidelně plním a poté je zalévám vyjetým motorovým olejem který mi bezúplatně nechává soused co má autodílnu. Ale i olej a tuky které použiji doma a jsou přepálené a jinak nevyužitelné na rozdíl od mnohých sousedů nikdy do toalety nevylévám, neb vím, že ucpávají odpadové roury a i těmito zalévám tu směs pilin v PET-kách.

A přestože je to trochu pracné a mnozí jsou leniví, nebo nemají podobné zdroje jako já, tak této práce nelituji neboť si tak vyrobím něco jako "briketky" které mně vyhovují.

Mají skutečně vynikající výhřevnost, ale i vedlejší úsporu přinášejí neboť mnohdy rozpálí roury od kamen natolik, že jsou dočervena že osvětlí celou místnost a tak nemusím asi žárovku rozsvěcet a plýtvat eletrikou, ale jsem schopen nejen se v trenkách a tílku ohřát, ale mohu si při tom dokonce i denní tisk a časopisy přečíst.

0 0
možnosti
Foto

Já to dělám podobně, do těch briketek ale ještě přidávám síru, aby to lépe čistilo vzduch. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. V době plastové se můžeme chovat plasticky a nejen recyklovat nebo vracet láhve. Onen nápad s veřejnými pítky je skvělý. Po Evropě a v Anglii už je hojně zaveden a z vlastní zkušenosti mohu říct, že za jeden jediný den dokáže ušetřit i 5-6 plastových lahví na vodu (na dva turisty).

0 0
možnosti
Foto

Solidní turista má vždy u sebe skládací aluminiový kelímek. A basta.

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 987x
Ze své podstaty jsem povahou věčný optimista, který neustále a za všech okolností věří, že dobro zvítězí a je ochotný za své přátele lidsky bojovat, i když se to třeba zrovna politicky nehodí.

Seznam rubrik