Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H83a87n75a 68K67a27z86i47n92o97t77o22v86á 9153646350735

Bohužel očkovací kalendář tak, jak je momentálně platný a k tomu se vztahující legislativa, jsou výsměchem nejen principům moderní demokracie, ale také zdravému rozumu. Nedávno jsem se účastnila podnětné debaty vedené paní místopředsedkyní Horskou, které byl rovněž přítomen prof. Beran, působící v očkovacím centru v HK (zabývá se problematikou očkování 30 let a podílí se na vývoji vakcín) a i ten, ač zastánce očkování, přiznal, např., že je zbytečné očkovat tak brzy, že by se dalo očkovat v delších časových intervalech a jiném očkovacím schématu (místo 3+1 jen 2+1) a že by doporučil, aby nebyly přesně dané termíny pro jednotlivé dávky, ale aby byla stanovena horní hranice 2 let jako věk, kdy má mít dítě komplet očkování... O sankcích, které popírají veškerou logiku (například, jak může neočkované dítě ohrozit ostatní spolužáky na škole v přírodě, když je běžně neohrožuje na výuce?), je škoda vůbec mluvit...

+4/0
25.6.2015 8:51

D46á92š36a 85S76t27á31r45k38o51v59á 5511480898

Pokud vím, paní Kazinotová, tak ta horní hranice stanovena je a je, tuším, 3 roky, tedy totožná se vstupem dítěte do přeškolního zařízení. Stejně tak existuje systém 2+1, který je plně respektován. Stejně tak je umožněno se s pediatrem dohovořit na oddálení začátku očkování i prodloužení intervalů mezi nimi. Jde jen o to, aby dítě bylo doočkováno do nástupu do přeškolního zařízení.

Dítě může na škole přírodě být nakaženo snáze, nežli ve školní lavici zkrátka protože tráví s potencionálními bacilonosiči v cizím prostředí podstatně více času, i dobu jídla a spaní. Děti jsou odtrženi od svých podmínek, často tolik nedbají na hygienu a dostatečné oblékání, některé jsou ve stresu z odloučení, tudíž jsou vyrobeny podmínky pro jak onemocnění jednoho z nich, tak šíření mezi ostatní. Navíc právě ve věku 12-15 let, kdy k těmto aktivitám dochází ve věku školním, dochází k možnému poklesu účinnosti vakcin, například na černý kašel.

0/0
25.6.2015 9:07

M62a78r47t36i98n 40T88r11u83h58l63a41r 4859981312812

Tak to víte špatně, madam. Jediné oficiálně uznávané očkovací schéma hexy je 3+1. Stejně špatně víte horní hranici, která je 18 měsíců. Ty blitky ve druhém odstavci nehodlám komentovat vůbec.

0/0
25.6.2015 13:54

P40e10t16r73a 63H52o91l83u97b20o58v47á 8310872441867

Děkuji za článek. Problém je v tom, že podle spousty lékařů téměř žádné nežádoucí účinky vakcín neexistují a pokud se něco stane, tak to s očkováním rozhodně nesouvisí.

Vezměme si např. příklad úmrtí zdravého (jinak by přece nebylo očkované...) dítěte 4 hodiny po hexavakcíně. Byla prozkoumaná daná šarže, zjistilo se, že je stejná jako všechny ostatní, takže z toho vyplynulo, že úmrtí s očkováním nijak nesouvisí. Bohužel, rodičům těžko někdo vysvětlí, že to byla "teda ale fakt jenom blbá náhoda".

Mimochodem, jako příčina smrti, když už se ve vakcíně nenašlo nic divného (tedy divnějšího než neurotoxiny a karcinogeny, které jsou ve všech ostatních šaržích), byl stanovený tzv. SIDS - syndrom náhlého úmrtí novorozence. A v tu chvíli jsme u starého zdravotnického moudra, že "pacient je spokojený, pokud má diagnózu". S poznámkou pod čarou: "i když diagnóza o příčině problému nic nevypovídá." Protože tento "syndrom" by se dal přeložit/vysvětlit volně jako: "novorozenec umřel a my nevíme proč". Ale SIDS zní určitě líp a navíc to přece vylučuje jakoukoliv souvislost s vakcínou, že...? ;-)

+1/0
24.6.2015 23:47

L51u58d86m58i17l66a 37Š36i43n57d91e51l36á22ř84o45v46á 7162696282501

Díky za zajímavý a podnětný článek. Bohužel reakce tady pod článkem odpovídají tomu, jak stát potlačuje u svých obyvatel kritické myšlení a učí je jen přijímání "pravdy". Naprostá většina rodičů děti očkovat chce, ale chce šetrné očkování a to, které je skutečně nutné a ne proti každé zbytečnosti. Jakmile se někdo aspoň trochu začne zajímat, tak zjistí, že očkovací státní politika smrdí v mnoha ohledech.

+2/0
24.6.2015 22:55

P42e25t97r35a 54H51o11l29u40b63o62v69á 8290532431497

Naprosto souhlasím. Osobně bych očkovala později a nemoci jako meningokokové infekce, popř. hemofilus, záškrt, možná ještě něco, nicméně v žádném případě žloutenku B ve 2 měsících...

0/0
24.6.2015 23:40

M44a32r33t43i77n47a 30M94o10u42d70r96á 7720113846809

Čím dříve si díte díky očkování vytvoří protilátky, tím lépe. Setkání s nebezpečným patogenem pak přežije beze ztrát. 

Nemoci nejsou z říše pohádek, přestaneme-li očkovat, stanou se tvrdou realitou každodenního života. 

Jste připravena místo dvou dětí porodit třeba 6, aby Vám aspoň nějaké zbylo, byť možná zmrzačené (třeba poliomyelitidou)???

+1/0
25.6.2015 13:54

M74a68r10t25i70n 60T80r21u85h34l23a26r 4389881662922

Tak určitě, že... taky proto "se chtělo" očkovat už těhotné maminky proti černému kašli podle vaší logiky čím dříve, tím lépe(!). Bohužel člověk neustále zapomíná na svojí malost a na to, že je pořád víc věcí kterým nerozumí, než kterým rozumí. Takže zasahovat do těhotenství nebo lidské imunity napáchá obvykle víc škod než přinese užitku. Ale jistě, opakovat do zblbnutí že očkování zachránilo miliony životů a že při neočkování hrozí smrt a mrzačení našich dětí, přeci nic nestojí a zní to tak nádherně úderně.

0/0
25.6.2015 14:15
Foto

J40a11n95a 71M46a94j17o64v77á 4775402546183

On má ten stát dětiček poněkud více než jen ty Vaše.

+1/0
24.6.2015 21:48

V39o31k66o61u76n 87V53l84a43d33i72m71i52r 8312908229168

V naprosté většině zemí na západ od nás povinné očkování dětí zavedeno není.

Krasna polopravda v duchu socialistickych novin. Ve vsech puvodnich zemich EU jsou nektera ockovani povinna, ta hradi vzdy zdravotni pojistovna, jina dobrovolna, ta bud zdravotni pojistovna hradi, nebo na ne prispiva.

No a ockovani treba proti malari ci jinym tropickym nemocem nehradi vetsinou vubec.

0/0
24.6.2015 20:34

M78a70r53t14i13n 41T10r87u19h37l73a92r 4609921812502

No vidíte, autora napadáte za polopravdu a sám trousíte rovnou lži. V téměř žádných původních zemích EU nejsou očkování povinná. Poučte se: http://e-petice.cz/data/images/povinneockovani_31.jpg

0/0
25.6.2015 14:27

M66a76r94t90i58n76a 21M77o49u55d67r71á 7980743516859

Pro Kristovy rány! Jste technik, tak se věnujte technice. Až vystudujete medicínu, získáte nějakou tu praxi a absolvujete příslušná povinná postgraduální vzdělávání, tak mudrujte o očkování.

0/0
24.6.2015 18:55
Foto

J72i64r70k60a 82V63a34n28o35u60r88e78k 6257214508720

Ono se v teto dobe, kdy hodne lidi resi islam, uprchliky, popripade Rusko, hleda tema na zviditelneni se ;-)

0/0
24.6.2015 18:47
Foto

F79r88a12n63t24i26š25e29k 93K42š35í63r 2859426255

Stát se nemá plést lidem do jejich práv.

0/0
24.6.2015 18:10

V20o62k31o16u87n 37V21l88a82d22i70m72i33r 8252328989338

A zakazuje vam snad pravo na noseni brneni?

0/0
24.6.2015 20:36
Foto

F43r27a98n29t84i49š31e58k 47K55š41í88r 2319976635

K brnění patří i nějaká zbraň.  V dnešní době například  automatická puška.  Zkuste si s ní vyjít do města.

0/0
25.6.2015 7:22

D48á28š72a 67S61t89á43r83k51o77v22á 5801110558

Pane autore, již jsem to psala u Vaší kolegyně senátorky. Stát očkováním neprokazuje lásku jen Vašim dětem, ale celé populaci, tedy i těm dětem, které ze zdravotních důvodů očkovány být nemohou či musí mít uzpůsoben očkovací kalendár.

Máte pravdu, že máme nejmenší počet povinných očkování, ale opomněl jste také říci, že po propuku různých onemocnění v těch zemích, které jste zmiňoval (ať jako produkt svobody se rozhodnout, zda dítě očkovat dám či nedám, nebo toho, že rodiče na všechna očkování nemají peníze anebo jako důsledek nárůstu neočkované dětské populace imigrantského původu), se výrazně zvyšuje počet uvědomělých rodičů v těch zemích. Popravdě, jsem ráda, že mé děti nemusí čekat, ani až zde pár dětí zemře na zcela zbytečné epidemie černého kašle či spalniček či zda/až rodiče ostatních dětí budou dostatečně uvědomělí.

Ono totiž jde jak o zachování co nejvyšší proočkovanosti populace, která jedině populaci od případných propuků ochrání.

A pokud jste měl na mysli, že zajistíte odškodnění případů těch dětí, kde dojde k reakci na očkování, budu samozřejmě za postižené rodiny ráda, ale obávám se, že ne ve všech případech lze prokázat přímá úměra mezi onemocněním (regresi vývoje) a očkováním. Pak je nasnadě otázka, kdo bude tím arbitrem, který bude určovat, zda a kolik které rodině přináleží.

+1/0
24.6.2015 17:51

J51i94ř77í 20P36l39í51v25a 4265902775807

A co, milá Dášo, populační proočkovanost propuku?

0/0
24.6.2015 18:02

D84á39š89a 64S57t93á90r71k19o83v95á 5581400708

R^Děkuji za šťouchnutí, milý Jiří:-). Takhle to dopadá, když člověk píše ve chvatu, nepřečte si po sobě a utíká lovit (očkované) batole na jeho pionýrských výpravách;-). Příště si dám větší pozor :-)

0/0
24.6.2015 20:38

J53i82ř24í 76K16i37n50d56l 2908147453207

Očkuje se od 19 století. Rakousko umožňovalo očkování zadarmo. Církve přesvědčovala při křtu matky, aby děti nechaly očkovat. Jeden z prvních zákonů nového Československa bylo povinné očkování dětí pod pokutou a vězením. V roce 1923 byl vymícené černé neštovice. Od 19 století nebylo prokázána škodlivost očkování. Různé aféry v současné době se ukázaly, že nesouvisely s očkováním, ale měly jinou souvislost.Rv

+2/0
24.6.2015 17:45

J20a71r33a 96R13a55n76k 1831186589541

S globalizaci, ktera uz se deje temer cele stoleti, se dostavaji choroby i tam, kde jiz byly vymiceny, v Kanade je 90 % lidi pro, predevsim se to vyzaduje ve skolkach a i rodice , kteri vyucuji sve deti sami doma proti ockovani nejsou a to mnohdy ziji 500 km od prvniho lekare, nebo sestry "practitioner", ktera v techto mistech zastupuje lekare.

+1/0
24.6.2015 16:29

J61e22r64r86y 19D83a42n21ě81k 5608955689962

Znamena to ze stat nema rad vase deti a tak jim narizuje povinnou skolni dochazku, narizuje zakaz cigaret i alkoholu, narizuje preventivni zdravotni prohlidky? Myli se i v tomto a ma to nechat jen na rodicich?

+4/0
24.6.2015 16:26

R41i11c23h70a53r44d 81K97á60b22a 8829798100840

To je ale hloupost ... "po aplikaci vakcín dojde k rozvoji autoimunitních onemocnění u dětí." ...

Kazde dite ockujete a u nekterych se rozvinou autoimunitni onemocneni. Jakym zpusobem chcete prokazat souvislost? Nebo budete odskodnovat vsechny deti? 8-o

+2/0
24.6.2015 16:06

J85a92r13o62s86l45a34v 68T25a93c71h63o47v17s71k33y 2382590754640

Stat nema radeji vase deti nez vy, ale cizi deti ma radeji. Proto to povinne ockovani, aby je vase dite nenakazilo, kdyz vy na to svoje kaslete a ockovat ho nedate.

+6/−1
24.6.2015 16:02

L98u70d53m63i22l63a 24Š72i62n61d52e13l39á82ř56o34v87á 7572426802611

Pokud si myslíte, že stát má někoho rád, tak vám závidím váš optimismus. Hlavní hygienik, co nařídil nedávno v Praze očkování dětem proti žloutence, které bylo i podle odborníků zbytečné, má rád úplně jiné zájmy.

0/0
24.6.2015 22:53

M17a42r96t76i80n 79T43r89u88h87l54a30r 4349301862312

Jinými slovy považujete očkované děti za zdravé nepřenašeče a neočkované děti za nemocné bacilonosiče. Tak teď nevím, jestli vám mám závidět váš optimismus jako paní nademnou nebo litovat pro váš pesimismus.

0/0
25.6.2015 14:34



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.